2014年2月7日 星期五

四圍開餐~大都烤鴨

六壯士新春圍拜
食飯前先去Happy Hour
 
大家傾既話題係 - - - - - - - 交稅 ! ! ! ! ! ! !
 
 
今次去K11既大都烤鴨
巧期待呀 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~


對唔住,由於當日係新年假後第一日返工,所以非常疲累
***完全無用心記住啲菜名***
 
先嚟小食
用酒浸咗蝦、豆同鵝肝
我無食蝦,不過老友K佢地話好食
豆,好爽又夾住少少酒香,唔錯
鵝肝,Gooooood ~ ~ ~
 


小食(二)蟲草花
好爽口,好清香,剛好balance頭先既酒香
我鍾意哩個 ^.^
 


烤鴨來了 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
我地叫咗半隻
老實講,烤鴨好普通,無驚喜... ...
不過有唔同既配菜,同個皮係非常熱呼呼,有加分 ~ ~ ~
 


松露小籠包
好香呀 ~  ~  ~
松露既香味不斷衝擊我既鼻腔 !  !  !  !  !  !  !
唔錯,皮夠薄、有肉汁
但係個肉有少少少少 "鞋"
 

 
哩個泡飯我俾滿分 !  !  !  !  !  !  !
除咗飯仲有啲炒米,個米好脆口
個味道好似我小時候,婆婆整俾我食既家鄉菜茶
好懷念 ~  ~  ~


甜點
真係唔記得個名
(後面)一般豆沙、一般味道
(前面)煙煙un un,唔錯
 


哩個係燕麥烤蕃薯
好好食呀 !  !  !  !  !  !  !
外面既燕麥好香脆
入面既蕃薯烤得好香
二者非常配合 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
 


YumMy ~  ~  ~
 


祝大家馬年行大運 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
 


**************************************************
 
K11 2樓221號
爽YY指數:4星

2 則留言: