2014年2月2日 星期日

馬年行大運

新一年祝大家
精神、到功成、年行大運 ~  ~  ~
 
近幾年我都習慣年初二 / 三去行大運
今年原本想入長州,但係成個碼頭都係人
所以去咗蓮香居,不過休息
 
有人提議坐叮叮去筲箕灣
Let's gooooooooo ~  ~  ~
 



由皇后街出發
真係行大運
 

 
入到東大街
好多餐廳都無開,哩間安利排晒隊,決定試一試 ^.^
 

佢地出名係切腩,唔錯
好彈牙 !  !  !  !  !  !  !
 
凍咖啡好有咖啡味,唔會得啲奶味
 
我既紅豆冰出場 ~  ~  ~
上面喺有cream嫁,紅豆味好出,唔會得個甜字
GooooooooooooD !  !  !
 

 
叫多個撈麵
單單一個豉油撈麵都好香
個麵煙煙un un
好味道 !  !  !  !  !  !  !
 

新一年大家要撈到風生水起呀 ~  ~  ~
 


食飽飽
坐車去果欄
哩個時間唔係檔檔有開
不過都買到心頭好 ^.^
 


返屋企已經急不及待影相 XD
 


pure既啫喱
 


仲有3L開運金桔
 


同場加映:
金桔其中一粒發咗
新一年要發大財喲
(好迷信既女人 XD)
 


喺東大街仲買到我鍾意食既芝士餅(日式芥末味)
今個新年我個雙下巴已經... ... XD
 


2 則留言:

  1. 祝身體健康 馬年好運:)
    今年我吃得比較節制 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 新一年我都祝你身體健康、同老公甜甜蜜蜜 ^.^

      刪除