2014年8月9日 星期六

四圍開餐~Tapagria

又係五壯士聚一聚既時候
 
今次試下THE ONE 既TAPAGRIA
景觀唔錯,亦坐得舒服
 

手繪既餐牌,有味道,大加分 ~~
 


24個月手切黑毛豬
 
唔... ...
偏肥同無橡果香
好  一  般
 


青口唔錯
有陣陣酒香
YumMy ~~
 


西班牙海鮮飯
一般
 
開始有少少覺得間餐廳環境好過食物 ~  ~  ~
 


低溫煮脆皮乳豬
 
配合埋下面既蘋果一齊食
非常合襯
 
但係要留意哩度係食小食,一客乳豬係兩件,唔係咁大碟
 

 
PIZZA
係... 係PIZZA
我地以為係多士(滴汗中)
 

思念緊法國既庵列
叫咗個西班牙庵列試下
入面有啲薯仔,係一個好結實既庵列
個人較喜歡軟QQ既庵列
 


餐牌有四款甜品,叫晒四款
唔好追問甜品名,我亦唔想去記
因為一定 ! 一定 ! 唔會再叫
 





總括嚟講
如果想同朋友傾計飲野,哩度係唔錯
但係食飯就好一般
唔推介 ~  ~  ~
 



17 則留言:

  1. 回覆
    1. 飲嘢傾計係唔錯
      但係當餐廳睇就唔推介囉 ==''

      刪除
  2. 個pizza真係..好搞野喎....可能呢個係西班牙式既pizza呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. XD
      唔識欣賞(滴汗中)

      刪除
    2. 哩個係我唯一一樣無食嘅嘢,個職員見住我地五個人,都無叫廚房開五塊,得四塊
      仲要好明顯係切得唔好,上面塊魚切唔斷,變咗兩塊有魚兩塊無
      而朋友亦覺得味道一般(慘慘)

      刪除
    3. 咁佢地做野都好唔靈活喎....明知有5個人架啦..
      下....兩塊有兩塊無真係......點搞架個廚師~~~~

      刪除
    4. 希望佢地會有所改善啦,唉 ~ ~

      刪除
    5. 改唔改都無所謂啦~~我諗你都唔會再去~~

      刪除
    6. 如果只係飲嘢傾計ok,當係餐廳食飯就無謂啦~ ~

      刪除
    7. 白酒、紅酒都有啲選擇

      刪除
    8. 突然諗諗下..呢間係咪劉嘉玲開哥間西班牙野黎架??

      刪除
    9. 0我~~~~突然覺得我好聰明添~~~哈哈~~

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除