2014年7月21日 星期一

遊~20140322法國DAY 8

行程既最後一日,其實無咩特別行程
因為之前擔心行程太趕,所以最後一日就好好休息 ^.^
 
我有無提及我地住四樓,係呀係要行樓梯呀 ~  ~  ~
 

老友Queen梳洗中,而我就落街行下
 



其實法國人好鍾意坐室外,趁最後一日我都坐室外食早餐啦 ~  ~  ~
 
哩幾日喺法國遇到好多好心人呀,好似食早餐果陣我問店員攞wifi password,但係上唔到,可能店員見我一個人,怕我搵唔到朋友,店員不斷提供協助,感激 !  !  !
 


 

會合老友Queen就去行街街 ~  ~  ~
 
重遊瑪黑區
 


好香噴噴既雞呀 !  !  !  !  !  !  !
 


好ma LOVE 既兩個女人,喺街頭
食雞"對"啤
爽呀 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
 



行兩行又掃食 ~  ~  ~
 


肥妹是這樣養成的 = ="
 


明明法國女生喺一邊晒太陽一邊食健康三文治
 

 
尋寶中... ...
舖頭入面有大量電影海報,原先想買張柯德莉夏萍俾細佬,不過搵唔到
 

哩間係做鞋,如果有時間真係想訂造一對(心心眼)
 


今日要早啲出機場退稅
 
再見啦 ~  ~  ~
 


事情係未完結嫁,返到香港當日正正喺香港落雹
我個GIP... ...等極都唔見
原來個GIP無上機 @@
 
辦手續既時候我問個職員點解會咁
佢話:有時候呢,可能條運輸帶喺果個位度停一停,再開番可能趕唔切上機
我:但係我早四個鐘Check in喎 ! 
職員無言... ...
 
不過都可能係錯有錯著,等我避過橫風橫雨,第二日又有人將個GIP送返屋企
 


買俾自己既靚靚POSTCARD ^.^
 




*******************************************************
 
下期旅遊預告:
 
美國簽證已辦理,期待9月花旗國之旅
窮家女終於買到平機票,3月九州之旅籌備ing ~  ~  ~

16 則留言:

  1. 4樓行樓梯?! 行李...
    BTW~行李無跟機番黎果下應該都有D驚?

    回覆刪除
    回覆
    1. 巴黎都幾多建築係無電梯,所以租之前已經有心理準備,不過無諗過條樓梯咁'宅',個gip好難轉彎
      等緊行李果陣都收到法航email,但係佢地調亂咗我同朋友個gip,直到行李出晒先發現係我個gip出問題,不過都算錯有錯着

      刪除
  2. 咦...唔通我地住埋同一區既???
    哥間燒雞我都有買過.....間cafe都有食過~~~~
    真係錯有錯著....可能佢知你有hand carry係手好辛苦呀..所以想第二日送番去你屋企唔使你攞得咁辛苦~~
    華~~你就好啦~~咁多旅行去~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住sentier,貪近車站而且治安ok
      無個gip無坐的士,因為公路水浸塞車,如果坐的士實貴到飛起
      一年兩次旅行咋,應該係我羨慕你就真^.^

      刪除
    2. 咦~我又好似唔係住哥度喎~~~但係又真係有相同既野係附近XD~~~~~好傻仔呀我~~~~
      咦~咁可能係不幸中既大幸呀今次~~~
      但係你去哥d都係大野喎~~~~~~

      刪除
    3. 巴黎比我想象細,可能大家口味差唔多,所以都去咗一樣嘅餐廳啦,不過巴黎啲嘢又真係幾好食:P
      花旗國之旅依家有啲阻滯(頭痛ing)

      刪除
    4. 係呀~咁又真係幾細呀~~因為好似樣樣都行得到去咁~~~行下都幾舒服~
      無錯!!!好好味~~~價錢都唔算貴~食得好開心~
      點解呀??岩岩先簽左證喎

      刪除
    5. 唉,一言難盡,等我落實個行程再同你講

      刪除
    6. 好的~等你呀~
      祝你一切都順利~

      刪除
    7. 我會努力(雙手握拳)~ ~

      刪除
    8. 有無咩進展呀~乖乖~

      刪除
    9. 遊輪之旅無咗啦(飮泣ing)
      兩個方案:
      1,只去加拿大唔去美國
      2,加拿大都唔去,去第二度

      刪除
    10. 但係簽左證係咪10年架???如果係就轉地方都唔怕...
      點解無左郵輪既??
      淨去加拿大..............................個人意見..我寧願去第度~
      坐咁遠機...無理由下次再坐咁耐機去多次美國架...

      刪除
    11. 多謝你嘅意見呀
      好彩係十年簽證,今年唔去都得
      原先係去加拿大探親,諗住去埋美國坐郵輪去加勒比海,但係同加拿大親友夾唔到放假時間~ ~

      刪除
    12. 好彩咋~~~
      下~~好有品味呀~~~坐郵輪去加勒比海~~~你一講我就諗起迪士尼郵輪呀~~專去加勒比海的~~~超歡欣氣氛~~~
      我想問下係咪有美國簽證就去加拿大都ok??

      刪除
    13. 用香港特區護照去加拿大免簽證,因為原定今次去埋美國,所以要攞美國簽證
      本身對郵輪興趣不大,不過睇咗啲行程又ok喎,有啲又去埋墨西哥、亞拉斯加,hea玩幾日應該唔錯^.^

      刪除