2014年9月10日 星期三

四圍開餐~陳根記

依家既屋邨大排檔可以話買少見少,而我近期愛上既係沙田陳根記
雖然近期既天氣依然悶熱,但係都無阻去食哩間大排檔既決心 :P
 
睇相以為無咩客 ? ?
其實當其時係六點,如果你七點之後去就有機會要等位Lu ~  ~  ~
 


超人氣既WASABI蟹籽手撕雞
分一隻雞、半隻雞同例牌三種分量,好細心
有啲蟹籽、火腿絲撈埋好好味
如果好食得辣既朋友可以叫"加辣"
 


芥辣冷木鹹鴨
如果只係食鴨肉真係鹹咗少少
不過加埋另外兩樣配料就剛剛好
好野味 !  !  !  !  !
 


蒸鱔
個醬汁好入味 :P
 


蟹粥
好足料
 


椒鹽九吐魚
熱辣辣  好香脆
配啤酒一流 !  !  !
 


留意:佢地平日有做特價小菜
 
我想食好耐既砵仔焗魚腸
好. 好. 好食呀 ~  ~  ~
 


豬潤粥
粥底好綿、豬潤好滑,讚 !  !  !  !  !
 


同場加映
佢地收銀處旁邊有個甜品檔
 


芒果一口脆
外脆熱、內軟滑
配練奶,大滿足 !  !  !  !  !
 

 
******************************************
 
沙田禾輋邨街市大排檔3-5號
爽YY指數:4星

12 則留言:

  1. 呢間堅正喎~~~我都好鐘大排檔架~~~睇下佢個蟹粥~~好多料呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哩間堅正,夠鑊氣,以我同朋友所見,每次都坐滿人

      刪除
    2. 唔制呀~~~我都好耐無食過大排檔喇~~~~好肚餓~~
      我去大排檔呢...好鐘意d熱氣野....椒鹽咩咩咩哥d呢~~~~

      刪除
    3. 椒鹽咩咩咩,正
      趁去旅行前同媽媽歎大排檔啤一啤先~~
      btw, 之前嘅美加之旅又有變,我依家身處突尼西亞

      刪除
    4. 突尼西亞?!?!?!?!唔係非洲既咩??????????
      好玩嘛??

      刪除
    5. 係呀,北非呀
      去咗撒哈拉、鹽湖同去睇古蹟,ok ar,都值得去,不過懶懶豬未整理旅行嘅相

      刪除
    6. 哈哈~~懶鬼~~~
      你去非洲唔驚呀??雖然係西非

      刪除
    7. 唔係懶呀,日日都巧忙呀~~
      非洲?!yo,駛乜驚呀
      未整理啲相,所以未出po,11月可能會近近地飛一轉,巧忙乜都未諗

      刪除
    8. 華~11月就到喇喎~~正呀有得去旅行~我就無喇~今年去哂旅行~期待明年~
      你地好沙pok~非洲都唔驚~

      刪除
    9. 唔驚呀,北非都安全
      11月應該去東京,不過去幾日咋~~
      講個秘密俾你知呀,我星期六會去學新嘢,學完話你知係乜東東

      刪除
    10. 華!!!!!!!!正正正!!!!!!!
      好呀~~我好想知呀~~唔知你學咩呢~緊張~
      你個懶鬼呀~未寫北非就到左去日本喇~~~~

      刪除