2014年11月23日 星期日

四圍開餐~慶公宴

好耐無喺度見大家啦,hihi ~ ~ ~
 
自從9月去突尼西亞旅行返嚟一直未停過,除咗一大堆飯局又忙於練習(練咩就暫時賣個關子,第一次表演再分享),11月又去咗轉東京,忙 忙 忙
 
哩間餐廳喺9月份去試
 
位於蘭桂芳既慶公宴 :P
 
一入門口已經有濃濃既中國風
 

我地今次係食私房菜
 


先有一杯明前龍井,然後再按喜好選擇其他茶
茶葉既選擇非常多,詳情可以問店主,店主非常熱情好客 ^.^
 



冰鎮荔枝蕃茄、柚子翡翠螺、焦糖煙燻帶子、西班牙白毛豬火腿燒烤菇卷
 
嘩 !  !  ! 個蕃茄完完全全吸收晒荔枝既味道,非常鮮甜醒胃,讚 !  !  !
 


帶子
外層用焦糖煙燻,但係入面依然軟滑,加分 ~  ~  ~
 


連啲茶葉都咁靚(心心眼)
 

 
龍王抱蝦棗
好複雜既蝦丸,因為佢係用咗唔只一種蝦去整粒蝦丸再配埋龍蝦湯
YumMY ~  ~  ~
 

 
薑米蛋白酥皮盒
 

 
層層酥皮,回味無窮 :P
 


足料靚湯 - - - 扁尖冬瓜搖柱燉烏雞
 



二道茗茶 - - - 南岩鐵觀音
 

 
百籽瓜甫
好清新 ~  ~  ~
 

重頭戲 - - - 牛肝菌黑松露炆雞
 



嘩,香氣四溢 ~  ~  ~  ~  ~
 



 
再配黑松露飯,絕配 !  !  !  !  !
重要係... 黑松露飯任裝
 

本身個個都話飽,點知我隔離果位女士竟然食咗三碗飯,雖然個碗唔係大不過都好犀利 !  !  !
 


三道茗茶 - - - 普洱紫茶
 


Homemade Dessert
如果係中式甜品就更加完美
 


*********************************************
 
中環蘭桂芳8-11號昌隆商業大廈10樓
TEL: 2536 9773
 
爽YY指數:4.5星

4 則留言:

  1. 華~~~我終於等到你出新blog喇~~yeah~~~
    華~~呢餐好正喎唔知每人幾錢呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 好咪巧掛住我呢,呵呵~~
      哩餐好味,實質幾錢真係唔記得,約莫5、6佰左右

      刪除
    2. 係呀衰野掛屎我喇~
      咁都差唔多呀~因為我見你都幾多野食下~~
      係呢~~會唔出旅遊blog添呀~
      我未去過突尼西亞想睇下jack~

      刪除
    3. 會,會出旅遊BLOG,應該12月會出到 ^.^
      等我呀 ~ ~








      刪除