2014年1月14日 星期二

四圍開餐~Accro Coffee

有朋自遠方來又食海鮮
 
當然係去流浮山
 

有關流浮山覓食可以睇另一篇
 

 
食飽海鮮餐,不如去飲杯咖啡(果然係掃食者XD)
 
哩間cafe位於元朗近朗屏西鐵站橋底
平日橋上個個匆匆趕返工
橋下竟然有間咁寧靜既cafe
 

 
其實我對咖啡無特別認識
不過美加既朋友想飲咖啡,所以去試下
 

 
想知咖啡世界咩叫虹吸??
自己去試下啦 ^.^
 


小小cafe有好多X Japan既擺設
 


叫咗special cake 同cheese cake
 


我地試咗1、2同4
 


 
哩個係我叫既4.墨西哥
 
係我既口味呀 ~  ~  ~
唔需要糖同奶
少少咖啡酸味,正呀 !  !  !  !  !  !  !
 


上面個杯係2. 衣索比亞 - 耶加雪夫
茶味偏濃
左下就係1. 世界虹吸大賽 - 冠軍拼配
 


好奇怪呀,2號本身茶味較濃
但係當我食完一啖special cake之後再飲
茶味相對減少,而咖啡香就徘徊係口腔
好香呀 ~  ~  ~
(點解我好似講緊紅酒咁)
 

 
一邊飲咖啡、一邊傾計
大滿足的一晚 !  !  !  !  !  !  !
 
事隔兩日再嚟 ^.^
 

餐牌有稍微修改
今次我試4.日曬肯亞傳教士
 
第一啖既咖啡香已經衝出嚟
完完全全擊中我既味蕾 ~  ~  ~  ~  ~
 


今次仲配上意式香草包
雞胸肉加芝士
 
熱乎乎 ~  ~  ~  ~  ~
心頭一陣溫暖
 

 
****************************************
 
元朗富來花園地下10號舖
 
爽YY指數:4.2星

5 則留言:

  1. 咖啡我真係唔識~因為無飲開~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔識,平時返工只會飲回魂即沖咖啡,不過哩間都幾特別,欣賞小店既用心~~

      刪除