2014年1月29日 星期三

英式小旅行 @ Rachel's Kitchen

其實我對骨瓷係門外漢
完全唔識分咩年代咩花紋
但係好欣賞前人對美既追求
5、60年代既家品真係好有吸引力
 
Rachel係一位烹飪導師,佢唔單只對食物有要求
就連教室既佈置都一絲不苟
每次上堂都好似去咗小旅行
 
佢喺英國搜羅咗一批骨瓷同大家分享
 
來。英式小旅行正式展開 ~  ~  ~
 
先入到走廊位置
擺設已經同平時唔同
 

***放毒照***
 
件件精品
 


第一件吸引住我就係哩對杯、碟
花紋做得好細緻
特別係隻碟
唔係一般圓邊,睇起嚟好似朵花
少少金邊又不失優雅
 
杯同碟唔似係一套,但花紋又好配合、好和諧
 
可惜係非賣品... ...

 
哩套都做得好細緻
睇真啲
成個花都係一格一格併合而成
 
非賣品again... ...

 
另一種感覺、另一種優雅
 



有無想起瑪麗皇后
 

 
 黑膠唱片
唔知係咪喺英國搜羅返嚟
 
令我想起 " 我等著你回來、我等著你回來 ~  ~ ~ "
 


去完旅當然有記念品
 
買咗兩套感覺完全唔同既杯碟
 
一個係寒冬


一個係仲夏
 
(因為買完急不及待喺媽咪屋企影相,附送殘舊枱墊一張)
 
************************************************
 
同場加映
 
剛剛學整既年糕
 
祝各位年年有餘 ^.^
 



2 則留言:

  1. 我係度祝你:新年快樂~身體健康~事事順利~心想事成~一家團圓~恭喜恭喜~
    年糕好靚呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ~~
      我都祝你同媽媽健健康康、龍馬精神、橫財就手、馬年行大運呀 ^.^

      刪除