2014年1月11日 星期六

四圍開餐~元朗某餐廳

今晚喺元朗食飯
 
當然係試小店
首先係麵包
 

個漿汁酸酸地,幾好味 ^.^
 


 
 我鍾意食哩個,好香、好脆、好有芝麻味
 

一個係周打蜆湯、一個係黑松露湯
非常普通
 
我開始有啲慌 = ="
 


 
四式芝士蔬菜意大利飯
我覺得我自己整得好食啲... ...
 

 
五成熟羊扒
哩個OK
不過只算中規中矩



甜品係Tiramisu
店員好強調係自家製
賣相唔靚
 
第一啖食落覺得酒味濃咗啲
不過點少少側邊既餅碎就剛剛好
 

 
 熱朱古力
平平無奇
 

熱咖啡
依然一般
 


 
哩間餐廳完全無驚喜
食物亦好普通
完全講唔上"爽YY"
不過店員既服務態度非常好同細心
畢竟我都係支持小店多過大集團
我會再試哩間,俾多次機會佢 ! ! ! ! ! ! !


沒有留言:

張貼留言