2014年7月7日 星期一

遊~20140706澳門

原來我有超過兩年無去過澳門啦 ~  ~  ~
 
失驚無神遊澳門,出發 !  !  !  !  !
 

我最需要既回魂咖啡,C服 ~  ~  ~
 


今日全程都會係食 ~ 食 ~ ~ 食 ~ ~ ~
 


第一站:筷子基
 
對哩個地方感到非常陌生,不過見有Blog友介紹所以嚟試下 ^.^
 


係佢 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
 
係我錯,我初初以為好易搵,完全無諗過睇定點去
好彩搵咗一陣,遇到好心人 ^.^
 
 
蝦醬湯檬
 
酸酸地好醒胃
 

粒肉丸有啲黑椒好好味 ~  ~  ~
 

 
南洋豬雜貴刁
 
其實我唔太好豬雜,不過覺得洗得幾乾淨,唔會有陣味
可以啦 ~  ~  ~
 

 椰子冰沙、酸子花生冰
 
我鍾意花生冰,酸酸地好舒服,好味 ~  ~  ~
 
 
嘩 !  !  !
哩個我要強力推介 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
 
酸子軟殼蟹
剛剛炸起熱辣辣
配埋酸子醬同香葉
讚 !  !  !  !  !  !  !  !  !
 


原來坐巴士去到「筷子基總站」再向內街行就見 ~  ~  ~
 

 
其實已經好飽,不過心思思飲杯咖啡
oh,勝記無開呀 = ="
 
 
雞蛋餅,有人至愛
 



悶熱既天氣
又坐低食野啦 ~  ~  ~
 
肥妹培養日記 XD
 


豆腐花與豆腐布丁
 
唔錯 !  !  !  !  !
豆腐花好有豆味,仲有少少薑汁,讚
豆腐布丁滑嘟嘟,不過豆味無豆腐花咁濃
另外買咗凍樽裝豆奶 <--- 即係豆漿,同豆腐花一樣香濃 :P
 


有人買埋碟仔糕
 



有人佢地會留一晚,我就即日來回
先去攞房
 





喺氹仔
其實唔肚餓,不過想坐下飲杯嘢
老闆娘話有燕窩撻出爐
食咗兩啖,無特別... ...
 


原來大利來搬咗嚟哩度,似乎唔係好多客
 


晚餐:葡韻
 


好鍾意飲哩個啤酒呀 !  !  !
有青檸味,易入口,Gooooooooooooooooooood ~  ~  ~
 


八爪魚沙律
 


葡式海鮮燴飯
 
份量超多,海鮮亦足料
Yummy ~  ~  ~
 


燒馬介休
 


一日勁食之旅完
 
返到香港一上磅... ...


6 則留言:

  1. 華~兩年無過黎呀~~~~做咩咁耐唔過黎呀~~~~多d黎啦~~~
    滿記好味呀~~~我上個星期六先食完咋~~~~~~我地錯過了~~你星期日~我星期六~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係lu,我見你喺blog話星期六去食,都諗:緣慳一面
      澳門真係有好多美食,唉,依家香港嘅大商場全部食店都一模一樣,唔係話無特色小鋪,不過真係賣少見少~

      刪除
    2. 下次有緣實見到~~~
      其實澳門都少左好多喇...你知啦...依家哥d不停加租後有d就靜靜消失架喇

      刪除
    3. 唉,好傷心呀~~我好鍾意去既法國家庭餐廳,因為業主加租,好可能會結業呀,嗚嗚~ ~ ~

      刪除
  2. 華~兩年無過黎呀~~~~做咩咁耐唔過黎呀~~~~多d黎啦~~~
    滿記好味呀~~~我上個星期六先食完咋~~~~~~我地錯過了~~你星期日~我星期六~~~~~

    回覆刪除
  3. 華~兩年無過黎呀~~~~做咩咁耐唔過黎呀~~~~多d黎啦~~~
    滿記好味呀~~~我上個星期六先食完咋~~~~~~我地錯過了~~你星期日~我星期六~~~~~

    回覆刪除