2014年7月13日 星期日

四圍開餐~CAFE 103

多謝Blog友介紹,Jean-Paul Hevin Chocolatier喺1/6/2014-31/7/2014假cafe103辦咗一個名為
南美風情朱古力下午茶之旅
 
6月打電話去book,因為我地要週末,所以最後選擇咗7月12日去試
 
今次同老友黃小花、殿堂掃食者去食afternoon tea
 
何謂殿堂掃食者
佢係一個好大食既朋友,而且仲係甜點殺手,
最高峰我試過同佢兩個人每人食咗一份set dinner,仲叫咗七個甜品
詳見下圖... ...
係結結實實七個小蛋糕 !  !  !
亦試過我同佢兩個人喺日本宇治食咗五份綠茶甜點 !  !  !
重點 - - -
佢食極都唔肥 !  !  !  !  !  !  !
 

好,講番今次既南美之旅
 
由15:30至18:00
時間充足,可以慢慢傾計
 


 
本身想飲soft peach
但係抗拒唔到哩度既熱朱古力 ^.^
 
 
好吸引呀 ~  ~  ~  ~  ~
比之前既chocolate library吸引(心心眼)
 
 
 
松露蛋黃醬麥飽三文治
我鍾意食哩個:P
一咬,陣松露味已經彈出嚟,配麥飽好聰明,可以減低膩口既感覺
Gooooooooooooooood
 
 
好一般既瑪德蓮
 


朱古力咖啡
真係好南美風情,不過唔係我杯茶
 

 
 鴨肝醬迷你泡芙配古巴唂咕豆
好好味
鴨肝醬香但又唔會太濃
迷你泡芙超鬆軟 ~  ~  ~
 
 
香脆朱古力撻
一致讚賞 !  !  !  !  !
朱古力味好香濃
 
 
一般的macaroon


 
勁甜既巴西朱古力粒
tooooooooo much la... ...
 
 
法式泡芙
可能剛剛食咗粒太甜既古古力啦,所以覺得哩個唔太甜,比想像中好味 ~  ~  ~
 

好rich既古古力醬
 


最後的
巴西馬卡胡椒草莓杯
有心思
完完全全可以中和先前朱古力既膩,令到成件事更完滿,讚 !  !  !
 


 
可以喺週末同老友輕鬆下的確唔錯 ^.^

10 則留言:

  1. 咁呢個SET 你朋友一定唔夠飽啦...我同老公事後要補食XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,我地3個各自歸家,所以唔知佢晚餐食乜 XD

      刪除
  2. 殿堂掃食者...我好鐘意呢個名~~~
    好多人都好食得...不過食極唔肥真係令人妒嫉!!!!!!~~~
    我都好想呀~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,我勁羨慕佢地~~

      刪除
    2. 但係之前睇你法國d相...一d都唔肥喎你....

      刪除
    3. 可唔可以教我下我點掩呀XD

      刪除
    4. XD 你睇我唔到你睇我唔到(努力發功中)

      刪除
    5. 原來係咁既~咁我下次影相都要學你先得~~~~~~wakakakakaa

      刪除