2014年3月14日 星期五

敗家精14第一擊~Leica

為咗準備3月份既旅行,決定買新相機
我對上一部相機係500D,係咪舊到嚇死人呢 XD
 
原本我打算買6D,不過依家真係好少帶相機出街
就算去旅行都唔係次次帶<---好懶既女人
加上又貪慕虛榮
所以我決定買Leica !  !  !  !  !  !  !
 
老實說Leica M真係好靚仔
不過對於毫無技術既我,用Leica M咪浪費咗部機
加上部機既價錢係五萬幾(未計鏡頭)
如果今次去旅行會買袋既話,我一個人咪要洗十萬 !  !  !  !  !  !  !
 
可憐既窮家女係無能力揮霍... ...
向Leica M揮手道別,bye bye la. la.. la...
 

再諗諗,其實依家真係少帶相機
不如買部輕巧又方便屋企人既dc仔啦
 
就係咁,同Leica C一拍即合
(我對C字係情有獨鍾)
 




(資料圖片來自觀網)
 
好啦. 開箱啦 ~  ~  ~ (好細既箱 XD)
 


真身真係好靚好輕巧
就算放落手袋都好方便
 


"分唇"都足夠
 






配埋相機套,型晒
 
至於相質就要等下星期旅行先知道啦 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
 


2 則留言:

  1. 哈哈, 500D 都唔舊, 我仲用緊450D, 不過都考慮換6D或70D
    LEICA 機真係相機迷既鑽石級!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 6D都唔錯呀,LEICA係鑽石級... ...價錢

      刪除