2014年3月9日 星期日

四圍開餐~輝哥火鍋

好嬲呀
話說一早約定六壯士3.8婦女節gathering
本身約咗去九龍城既東榮開餐
點知未坐低就已經遭受不禮貌對待 !  !  !  !  !  !  !
 
嘩 即刻走人
去咗隔離嘅輝哥
 
嘩 服務態度差好遠
輝哥既店員好好,對於食物既選擇亦俾到有用既意見
最後仲好樂意幫我地影相
大加分 !  !  !  !  !  !  !
 
先講前菜,ok有誠意
花生好脆口,唔會淋gigi
 

人齊.開動
 


指定動作 XD
 
是日湯底:胡椒豬肚湯
淡咗少少,可以濃啲
 


牛喉嚨
 


因為比較厚身,店員提示早啲落
好爽口,好味道 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
 


脆肉鯇
 
 
 名符其實脆肉,讚 !  !  !  !  !  !  !
 


店員好細心,佢介紹咗第二貴既肥牛俾我地
何解唔介紹最貴呢?
店員話哩隻已經好ok
 
上枱時仲話俾我地知分兩個唔同部位
 
口感唔同:一個爽滑、一個牛味濃郁
果然無介紹錯 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
推介
 

肥嘟嘟嘅蠔
 


黑白牛柏葉與牛筋
牛柏葉好爽
牛筋超彈牙,必食推介 !  !  !  !  !  !  !
 



黑豚肉
夠淋夠滑,讚 !  !  !  !  !  !  !
 


****************************************
九龍城福佬村道58-60號地下
 
爽YY指數:4.2星
 
 
同場加映
 


去埋合成食個糖水
大滿足 ^.^
 



2 則留言:

  1. 哈哈~~~我都好鐘意打邊爐...
    不過食野要受氣就我同你一樣會走去第二間食

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好嬲,都未坐低就咁,如果佢地好忙既話我會理解同體諒,但當時職員只係喺度"悠下悠下"

      刪除