2014年3月19日 星期三

戀戀沖繩(五)

行程既最後一日啦 ~  ~  ~
 
我係神婆一名,最鍾意去日本寺廟
今日去波之上神宮
 
出發 !  !  !  !  !  !  !
 


哩個神宮都幾細,同京都既相差好遠
不過哩度都幾寧靜、幾舒服
 


如果抽到下籤,就唔好將籤文帶走啦 ~  ~  ~  ~  ~
 


喺寺廟工作既女士叫巫女
男士我唔知有無特別稱呼
有啲都好型嫁(我係指中間果個)XD
 


繪馬
又寫下願望 ~  ~  ~
 


五円既日文同"投緣"相似
預備定五円祈福 ^.^
 


神宮後面有個好細好細既沙灘
細到喺個天橋底 @@
 


拔河大賽既草繩
 


醫肚去... ...
 


通堂拉麵
唔怪得咁多人推介啦,又真係唔錯,讚 !  !  !  !  !  !  !
 



個餃子又好吸引,唔客氣啦 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
 


食飽飽就去機場
可惜班機delay =="
遲咗40分鐘起飛,不過最後都係遲咗10分鐘到香港
 

 
沖繩真係一個唔太日本既日本地方
唔. 唔喺我杯茶
 
過兩日飛啦,今次去一個遠少少既地方 --- 法國
好期待去聖米歇爾山(興奮ing)
各位,四月再見 ~  ~  ~
 


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 回來了,前後去咗九日咋,不過我件行李去多我一日,等我整理好啲相先出po ^.^

      刪除
  2. 華~~~去左法國呀~~~我都好鐘意呢個地方~~因為佢D建築物靚同野食正~
    其實我去日本D廟宇最鐘意食...去買護身符~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,法國啲建築真係好靚,好想再去
      去日本廟宇我最鍾意買繪馬^.^

      刪除