2014年3月2日 星期日

戀戀沖繩(三)

今日會轉酒店一晚,先寄存好行李就去巴士站
 
向北部進發啦 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
 
 

要到名護巴士站再轉巴士
 
個巴士站好細呀,同平時時日本車站好唔同
 


上車、攞 "整理劵"
 


 




某部份海洋生物係可以觸摸
感覺有啲新奇 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
 


 
 
其實整個海洋博公園都比我想像中細
不過我去既時間有增建工程進行緊
可能下次去設施會更完善

 
***大家如果係坐公車就要留意時刻表
因為真係好耐先有一班車***
 
超級大雨 >.<
我地決定提早離開,四個人坐 "泥鯭的"
的士司機仲主動車我地去菠蘿園
不過有朋友話園入面無咩特別
所以只喺園外既商店買下嘢
 


今晚入住海灘酒店
放低行李就出去食晚餐
 
哩間餐廳就喺酒店對面
只得日文餐牌所以都係亂點一通
 
 


樣樣都好好味呀
Like x 100000000000 !  !  !  !  !  !  !
 



 
雨勢減弱
買埋宵夜(大量酒精 XD)就返酒店啦 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~



*********************************************
還記得我之前介紹既法國家庭餐廳嗎?
 
今期佢地有芝士扒
仲有好好好好味既三文魚
利用 "慢煮" SLOW COOK製成既三文魚
肉質保持鮮嫩而有散發淡淡既油香
大加分 !  !  !  !  !  !  !
 




2 則留言:

  1. 法國餐好吸引呀~~~
    去旅行亂指一通食野都幾得意幾有樂趣~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 法國嘢真係又精緻又好味:P
      係呀,有時去旅行亂咁試新嘢都會有驚喜,即刻嗰日既心情指數大升 ^.^

      刪除