2013年12月1日 星期日

LC紫色媚惑

又是開箱文 XD
 
今次唔係橙色
 
 
今次係一件Stoneware
 
本人對加藍(加勒比海藍)係有一種情意結
每次見到加藍Stoneware抵抗能力都會下降、乖乖俾$$$
 


哩個花盆我想買好耐
終於可以擁有佢,真係要多謝黃小花既協助 ~ ~ ~
 


由於本人係盆栽殺手,所以花盆放係爸爸屋企
希望爸爸幫我種多啲香料(心心眼)
 


呵呵呵~ ~ ~
其實又點會無橙盒呀
 
SOGO Thankful Week
LC出咗紫丁香(LM)色既煲
說實在LC今次做得唔錯
抽籤買煲
唔會好似上次開倉咁,俾啲無良炒家買晒啲煲 ! ! !
 
不過向來無抽獎運既我梗係一樣都抽唔到
好彩我身邊有位"敗家專員"每次都幫我買到好野 ! ! ! ! ! ! !
無錯,個位專員就係佢 - - - 黃小花
 
好,出場啦 ~ ~ ~
 登. 登. 登. 登 ~ ~ ~ ~ ~
 
LM sum sum 煲(心心眼)
 


功展張呀 ! ! ! ! ! ! !
 

 
真身靚過上鏡好多
漸變亦做得好好
我要快啲幫佢換銀knob等佢變靚啲(雙手握拳)
 

CP sum sumLM sum sum
kIsssssssssssssssssssssssss ~ ~ ~
 


沒有留言:

張貼留言