2014年5月7日 星期三

遊~20140322法國DAY 2 (PART 1)

時差既關係,第一晚好早就瞓覺
抖足精神
在晴朗的一天出發,gogogo !  !  !  !  !  !  !
 

由於六壯士當中,只有我同老友Queen一齊去旅行
所以其他四位壯士一早俾咗佢地既吉祥物我地帶去法國影相 ^.^
(多麼無聊既港女呀 !  !  ! 不過我鍾意,hoho ~  ~  ~)
 


今日我地第一站係行市集
 
由我地住嗰區坐Metro,Sentier站出發 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
 


塗鴉、流浪漢、尿味 = Metro
不過情況唔嚴重
 


相中既車廂係自動開門,係非常新式
因為巴黎Metro好多都仲係手動開門
我地第一次開門,心裡係好想試,但係個樣就扮若無其事,超傻仔 ~  ~  ~
 


Bastille
Metro : 1, 5, 8可到
 


出站側邊已經係市集
 


巴士底士集
逢星期四、日上午開
建議星期日去,因為多啲商舖
 



哩個市集主要係賣食物,蔬菜、肉類、海鮮、芝士、酒類... ...
耶,引C人咩 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
 

 
 誠意推薦黃白色哩檔
我地既可麗餅(薄餅)入面有香腸、芝士
好香好香,聞到都好醒神
食落口... ...
 
嘩. 嘩.. 嘩...
真係外脆內軟
好好味呀 ~  ~  ~  ~  ~
 


雖然個市集唔算大,不過慢慢行下、食下又幾舒服 ^.^
 
好新鮮既蔬菜,可惜今日行程緊密,唔方便買餸煮飯
 


Wow ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
 


又平又香甜既士多啤梨
好食過日本嗰啲
yuMMy ~  ~  ~  ~  ~
 


開多四隻蠔做早餐
 


Goooooooooood morning ~  ~  ~
 




花香、陽光
好天氣好心情 ^.^
 


食埋個大包包,飽飽Lu
市集遊係飽到肚突突下結束
 

 
*************************************
 
下期預告:漫遊瑪黑區

沒有留言:

張貼留言