2014年5月11日 星期日

遊~20140322法國DAY 2 (PART 2)

行完市集食飽飽後做下運動 ^.^

由巴士底市集往第四區漫步,好溫暖既陽光呀 ~  ~  ~  ~  ~


法國人都幾鍾意運動,踏單車、跑步... ...
伸個懶腰,好舒服呀 ~  ~  ~  ~  ~


自助式租單車


靚靚建築無處不在 ~  ~  ~


今日星期日,教堂有儀式
向瑪黑區進發 ^.^


80年歷史既肉店

古舊而整潔既老店
有味道,我鍾意 \\^0^//


好香既肉味呀 ~  ~  ~
買咗少少返屋企食,爽YY呢 ~  ~  ~  ~  ~
店主超好人,各式肉類都俾我地試食
就連老友Queen話要pack啲肉返香港,店主都非常樂意
仲話:你地想點都可以同我講
Sooooooooooooooooo helpful ^.^


亮點出現了 ^.^


等待切肉既時候又去食嘢
(果然係掃食者 XD)



哩間應該大家都認識
經過當然要去試一試 !  !  !  !  !  !  !


yuMMy ~  ~  ~


星期日有啲店舖無開,但又有啲店舖只開五、六、日
無所謂,舒舒服服遊瑪黑 ^.^



不經不覺去到巴黎市政廳
哩個時候竟然落雹,不過只係一陣間唔影響行程



隨處可見既旋轉木馬



愉快既DAY 2尚未完結
下一站:快閃西堤

4 則留言:

  1. wow~你就好啦去左巴黎~我都幾鐘意巴黎的~
    因為我覺得好多好野食~~~前篇見你係巴士底食生蠔好羨慕呢~~~
    因為我之前哥次去撞唔岩去呢個市集~~激死~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 巴黎真係人靚、景靚、天氣好,第一次去我都覺得鍾意咗哩個地方 ! !
      我都好羨慕你上次去參觀酒莊呀 ^.^ 因為朋友唔好酒,所以今次行程無去酒莊

      刪除