2014年5月19日 星期一

四圍開餐~咖啡弄

五月天,生日天
有人問我想去邊,其實都無咩特別地方想去,夜晚我仲想返屋企煮飯
 
不過好想去咖啡弄呀
星期日開12點
諗住自己好醒目11:30去到
點知... ...
第一輪都入唔到 = ="
 
去到門口攞咗張籌,貌似青峰既waiter叫我地一個鐘後再返嚟
好,先去丹麥餅店食過豬扒包再返嚟 !  !  !  !  !  !  !
 
結果 - - - 13:30準時入坐 ^.^
 

其實都有心理準備要同其他人同枱
好好彩,青峰竟然安排咗一張靠窗既枱俾我地(唔使同人同枱)
 
快啲睇下食咩先 ~  ~  ~
 


現烤燻雞吐司披薩
 
普普通通 ~  ~  ~
 


不過旁邊既沙律就好. 好.. 好... 好味呀 !  !  !  !  !  !  !
感覺好清新
 


冰滴咖啡
 
ok啦,不過我自己比較鍾意無糖無奶既純咖啡豆香
 



我既特調芝麻咖啡
 
waitress好細心叫我唔好將雪糕拌勻
要一啖雪糕、一啖咖啡
好味道呀 !  !  !  !  !  !  !
Yummy ~  ~  ~
 


好多人會選擇草莓冰淇淋鬆餅
不過我就想食黑芝麻
 
Wow ~  ~  ~
個黑芝麻雪糕上面加咗黑芝麻醬
好香
 
鬆餅果然係皇牌
熱辣辣
外皮少少脆,入面真係好鬆軟
配合埋芝麻雪糕,perfect ~  ~  ~
 


用心既咖啡店,讚 ^.^
 
*************************************************
 
銅鑼灣邊寧頓街9-11號登龍閣1樓B1-B3室
 
爽YY指數:4星
.
.
.
 
同場加映
舊歷生日,媽媽整咗家鄉菜茶俾我食
媽媽第一次整都有板有眼,好味道
令我諗起外婆呀 ~  ~  ~
多謝你呀媽媽
 



2 則留言:

  1. 我仲諗住搵日早D去....早半個鐘都食唔到第一ROUND咁誇張...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我去到嘅時候已經排到落地下,有途人仲問排乜
      講真哩間都係用心嘅咖啡店,不過要排咁耐值唔值得就見人見智

      刪除