2014年5月30日 星期五

四圍開餐~Oyster Plus蠔家

掃食者朋友又出場
每次見到佢都係食 @@
今日去咗元朗另一間飯堂,let's gooooooooooooooooo ~  ~  ~
 
好鍾意哩個餐牌,好colorful ^.^
 

 
 另一個餐牌
掃食者朋友一見到即時雙眼發光 ~  ~  ~  ~  ~
 


加$88轉套餐
 
其實我好鍾意食哩個牛油(心心眼)
 



生蠔係我既至愛
雖然唔係生蠔既當造季節,不過都唔差
我自己就鍾意比較重海水味既生蠔 ~  ~  ~
 



有蠔當然要有酒啦
掃食者朋友唔好杯中物,所以我只係叫咗一杯白酒
Sauvignon Blanc
 



第一次試Namibia
有驚喜 !  !  !  !  !  !  !
 





Pinky 同 Gillardeau 已經取締咗 Belon喺我心裡面既地位 ~  ~  ~
 




沙律菜
 
題外話:近期我好鍾意去荃灣楊屋道街市買沙律菜
玉記菜檔
又平又新鮮 ^.^
 


掃食者朋友要黑松露雜菌忌廉湯
我就要哩個法式洋蔥湯
ok la,無特別
 



鱸魚配露筍忌廉汁
嘩,哩個好. 好.. 好... 好味呀 !  !  !  !  !  !  !
個魚皮煎得好香,但係魚肉又保持鮮嫩
忌廉汁又好香,同個魚好夾呀 ~  ~  ~  ~  ~
有  驚  喜 !  !  !  !  !  !  !
 



芝士焗原隻龍蝦
好味道 ~  ~  ~
龍蝦係先起肉,同其他材料處理咗,再釀入龍蝦殼加芝士焗
Gooooooooooooood ~  ~  ~
 
不過鱸魚同龍蝦,我會選擇鱸魚
 



另加一客生牛肉
比較普通
 



甜品時間
掃食者朋友二話不說叫咗榴槤芝士凍餅
榴槤愛好者大讚好有榴槤味
仲叫我試一啖
我... ...中伏了,真係好勁榴槤味,好得人驚呀 ~  ~  ~  ~  ~
(我唔食榴槤嫁)
 
我食心太軟
好香、好濃朱古力味
可惜... ...心不軟 ~  ~  ~
只做到軟心,唔係流心 ~  ~  ~  ~  ~
 
我睇MasterChef,原來做一個完美既心太軟都唔容易
 



再嚟每人一個意大利杏仁奶凍
雖然賣相唔夠靚,不過真係好食
個杏仁味好香濃,口感亦夠滑,加分 ~  ~  ~  ~  ~
 



好飽飽呀 ~  ~  ~  ~  ~
食飽後掃食者朋友有一個結論
我地永遠兩個人去食飯,都唔會叫兩個餐咁少
巧大食呀我地 ~  ~  ~
 
***************************************************
 
元朗馬田路38號怡豐花園地下67號
 
爽YY指數:4.2星

2 則留言: