2014年5月21日 星期三

四圍開餐~秋田鐵板燒刺身專門店

五月天,生日月
我同老友靚媽都係5月生日
 
今次六壯士選擇咗秋田鐵板燒刺身專門店(灣仔店)
唉,唔係六壯士係五壯士
因為老友安妮返咗花旗國,有幾個月會見佢唔到啦 TT
不過我地差不多每日都WHATSAPP嫁 ~  ~  ~
 
餐廳既環境唔錯
日式酒類選擇都幾多,好杯中物既話可以一試 ^.^
 


 

真係好對唔住隔離枱客,因為... ...
我地實在太嘈
每一次都咁嘈,kekekee ~  ~  ~  ~  ~
 


 講真,灣仔店既食物好一般
可能我期望太高啦 ~  ~  ~  ~  ~
唔樣樣食物介紹啦,比較好味既先講
 

黑魚子配鵝肝蒸蛋
雖然個蛋唔夠滑,不過都幾香,配合得唔錯 ^.^
 

 
為我地主理鐵板燒既師傅聽到我地既白痴對話都偷笑
感激喺我生命當中有哩幾個識咗幾十年既好朋友 !  !  !  !  !  !  !
 



零難度既香煎鵝肝
膽固醇大爆炸鳥. 鳥.. 鳥...
 


  蒜香和牛
Gooooooooood !  !  !
我鍾意個香蒜(心心眼)
 


身體健康、心想事成呀 ~  ~  ~  ~  ~
 
點解要用麵包超人公仔?!
因為我地既新成員 --- 靚媽個仔係鍾意麵包超人 ^.^
 



大家要天天快樂喲 ~  ~  ~  ~  ~
 


 
********************************************
 
灣仔皇后大道東202號QRE Plaza 10樓
爽YY指數:3.5星



2 則留言: