2014年6月13日 星期五

遊~20140322法國DAY 3(PART 3)

離開聖母院
 


慢慢行去聖路易島
 


 
聖路易島有好多餐廳
搵間坐低食嘢先 :P
 
 
 

羊奶芝士好味,連怕"SO"既老友Queen都話好味
 




油封鴨腿,可以啦 ~  ~  ~
 



雪葩好味 ^.^
 


 
今日既下午行程好優閒
食飽飽就喺鎖橋行去第五、六區
 
喺哩個角度睇聖母院仲靚 ~  ~  ~  ~  ~
 



新聞話鎖橋經不起負荷了~  ~  ~
 



沿塞納河慢慢行,好舒服 ~  ~  ~  ~  ~
 
多角度睇聖母院
 



 
下一個行程係去巴黎鐵塔,可以坐RER
不過咁好天氣,決定行過去
 
其實都行咗幾耐,不過一路行一路影相同傾計都唔錯 ^.^
 


 
Musee d'Orsay
今日無去,只係經過
RER C可到達
 



見到啦 !  !  !  !  !
 
RER C: Champ de Mars Tour Eiffel
 
 
如果你想行樓梯上去2nd Floor(汗),請到現場買ticket
現場所見,有遊客會先行上2nd Floor再買ticket搭lift上頂
 
如果你去埋Le Jules Verne食飯,佢地係有專用lift
 



因為我地無喺網上訂ticket <--- 超錯誤既決定 !  !  !  !  !  !  !
去到現場排隊,買ticket由地下搭lift上塔頂
其實條隊唔算長,不過再配合法國人既工作態度(可能香港人比較心急)
 
白白浪費咗時間 ~  ~  ~  ~  ~
 
終於... ... 買到啦 !  !  !  !  !  !  !
 



 

開始有少少燈啦 ^.^
 


 
遠處既凱旋門
因為頂層有維修,遠睇好似戴咗紳士帽
 

 
 



落番2nd Floor,亮燈後既鐵塔好靚呀(心心眼)
 



我地喺2nd Floor行樓梯落地下
可搭lift,不過我地想試下行落去
 
又見旋轉木馬啦 ~  ~  ~
 





落到地下,又有人賣記念品,唔好俾眼神佢地就ok啦
 
好靚呀 ~  ~  ~
 



*************************************
 
下期預告:地下墓穴


8 則留言:

  1. 我都好鐘意巴黎鐵塔~~硬係覺得好靚好浪漫~~~~
    不過我去過4次巴黎......我都未上過去.....好失敗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔失敗,你去過好多地方我都未去過,好羨慕你呀
      下次囉,下次你再去巴黎可以上去呀,景色真係好靚

      刪除
    2. 我都同毛寶講過~~如果再去既話~我一定一定要上巴黎鐵塔!!!
      係呢你cover張相好鬼靚呀~~係邊度黎架~

      刪除
    3. 紅葉果張? 喺奈良影 ^.^

      刪除
    4. 原來係nana~好靚呀真係~十月時去的??

      刪除
    5. 係09年11月尾至12月頭,去關西睇紅葉,撞正清水寺、永觀堂夜晚開放賞夜楓,現場睇非常靚~ ~

      刪除
  2. 建築很美~遺憾建築拍人像很麻煩~_~"
    可能是我一直不去歐遊的原因XD

    回覆刪除
    回覆
    1. XD
      建築真係好靚,真心推介哩個地方 ^.^

      刪除