2014年6月29日 星期日

遊~20140322法國DAY 6(PART 1)

 
為咗避開人潮,今日會比較早起身
趁老友Queen梳洗緊,我就落樓下行下、影下相
 
 
 
原來樓下有一間白鴿屋,唔怪得成日都咁多白鴿飛來飛去 ~  ~
 
 
 
好鍾意巴黎街頭閒適既感覺 ^.^
 
 
Metro 1, 7:Palasis-Royal (Musee du Louvre)
羅浮宮
Museum Pass可用
 
唔知下低係咪真係埋葬咗聖杯呢 ? ? ?
 
 
同老友Queen分頭行事
第一時間去睇咗我最鍾意果幅畫先
 
唔係哩幅
只係路過 ~  ~  ~
蒙娜麗莎
L. de Vinci
 
可能佢實在太出名,入咗羅浮宮隨處可以見到標示去哩幅畫既方向
幅畫被個透明箱保護,又有圍欄,仲加多兩個保安人員
雖然無特別期待見到哩幅畫,不過企喺前面時,的而且確有少少感動 ~  ~  ~  ~  ~
 
 
好細緻既天花,相比起凡爾賽宮,我更愛哩度 ~  ~  ~
 

 

離開Lisa姐,向住我最期待既畫作進發
 
見到啦 !  !  !  !  !  !  !
 
 
好感動呀(淚奔)
嚟到既時候,真係感動到"毛管戙"
 
 
好,平伏心情之後就慢慢行
 
隨處都見到有人畫畫
 
 
 
再去睇下皇室貴族既餐具 ~  ~  ~
 
 
真係好精細
 
 
好幸福既小朋友,可以從細就欣賞到咁多藝術品
唔怪得喺巴黎街頭既男女,不論年齡個個都有份氣質
 
 
 
 
好真實好有壓迫感既雕塑,好似感受到死神來了 ~  ~  ~
 
 
 
維納斯女神
 
 
 
 
其實羅浮宮三寶入面,我最想睇勝利女神
好想感受一下佢喺船頭被海水拍打既感覺
可惜... ...
行嚟行去都唔見已經心知不妙
見到... ...
見到哩張告示,再問一問職員
答案係:無緣了 ~  ~  ~  ~  ~
 
 

 
 
帶住小小既遺憾離開羅浮宮 ~  ~  ~
 
**************************************************
 
下期預告:巴黎遇上埃及

2 則留言:

  1. 我睇哥幅畫既時候又係毛管戙囉~~~唔知點解呢???
    勝行女神係條大樓梯度....我哥時去超多自由神圍住影...我根本行唔到埋去~

    回覆刪除
    回覆
    1. Welcome back ^.^
      唔知點解覺得果幅畫好震撼,見到就會毛管戙
      唉,行嚟行去都唔見勝利女神,原來係復修當中,好失望呀,唯有寄望下次啦~~

      刪除