2014年6月6日 星期五

遊~20140322法國DAY 3 (PART 2)

西堤島一啲都唔大,好快我地就行到去聖母院
巧展張呀 ~  ~  ~
 
藍天白雲
持續好天氣,Yeah ~  ~  ~
 




排隊入場
先睇咗教堂入面先 ~  ~  ~
 


 
好宏偉呀,有一種潔白無暇既感覺
 


有教徒坐低聽道、亦有遊客坐低感受下哩度既莊嚴
 







哩幅圖係講緊耶穌向抹大拉的瑪利亞顯聖
諗起達文西密碼
 




入到聖母院真係有一種好平靜既感覺,好舒服
 





出咗聖母院,我地並唔係去第二度,而係轉去側邊排隊
無錯,係準備上塔頂(行樓梯)
排咗一段時間,腳仔軟,不過嚟到一定要上去啦 ~  ~  ~  ~  ~
(可用museum pass)
 



鐘樓駝俠既背景就係聖母院
(不過我無睇 XD)
 



見唔見到「可人兒」呀 !  !  !  !  !
嚟咗巴黎3日,終於見到佢啦 ~  ~  ~  ~  ~
 



再上,去到最高點
 


 

終於見到可人兒 ~  ~  ~
 


見唔見COOL魔  XD
 



腳軟軟,不過好值得
西堤島,讚
 




 
**********************************************
 
下期預告:漫步巴黎

4 則留言:

  1. 我妹以前stay過法國幾日
    佢話法國 d 地方都幾污"租"幾多垃圾下(流汗)~
    你去時是不是都一樣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實去之前都有聽聞話污糟同危險,的而且確METRO係有露宿者同尿味,但只係某一兩個車站係咁,情況唔嚴重;曾經亦遇到醉酒佬,只要唔好俾眼神佢、急步離開就OK
      情況比我想像中好,而且都幾值得去

      刪除
  2. 我上次無上到去呀~~~唔夠時間~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然上面幾細,不過難得去到,點都要去睇睇
      唔緊要,下次再去啦 ~ ~ ~
      我睇咗你跳降傘編BLOG,好爽呀 ! ! ! ! !

      刪除