2014年6月19日 星期四

遊~20140322法國DAY 4(PART 1)

今朝校定鬧鐘(可惜都係唔知醒,遲咗dd出門口)
 
第一站唔係任何景點,而係去一個車站 --- Paris Montparnasse
去車站既原因並唔係要坐車,而係順路演習一次之後去聖米歇爾山去坐TGV既情況
 
個個途人都以急速既步伐行去車站,令我想起HARRY PORTER入面佢地混入魔法部果一幕~  ~  ~  ~  ~
 


演習十分順利,同我之前預期既差不多,不過正式果日要更加早起身啦 !  !  !  !  !
 
真正第一站Metro 4,6:Raspail
 



唉 ! 出站後發現好大雨呀 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
 
坐低食早餐先,飲杯熱朱古力提提神 ^.^
 





雨開始減弱,向第一個景點進發 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
 
地下墓園
 
據聞遲去要排好耐隊,所以我地俾開門時間早少少到,已經有人排緊隊,不過喺第一輪都入到去 ^.^(開心)
 



入面真係好黑 @@
 



 









終於回到地面啦 ~  ~  ~  ~  ~
 
去咗對面既手信店買明信片 ^.^
喺法國都差不多每日都買明信片
 


 
Metro 4:Saint-Sulpice
 
終於可以嚟到哩度啦,心情好緊張 ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
 


聖許畢斯教堂
 



有無睇達文西密碼
哩度就係白化症修士殺死修女既地方
 


 
莫名其妙既感動,嗚. 嗚. 嗚... ...
 

 

大家都望實地下
 


書中提到既玫瑰線
 



 
 

好鍾意哩間教堂 ~  ~  ~
 


 
***************************************
 
下期預告:舌尖上的巴黎

2 則留言:

  1. wakakka~~我哥時都有做坐tgv既演習呀~~~~~原來我地都係穩陣派~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha~~~~~
      據聞車站好大,演習定好似穩陣啲 XD

      刪除