2014年6月21日 星期六

遊~20140322法國DAY 4(PART 2)

持續失眠,慘慘 >.<
 
好,離開聖許畢斯教堂後準備食Lunch Lu ~  ~  ~  ~  ~
經過哩間,感覺好似唔錯
而且坐滿人,應該食物質素ok
 


因為老友Queen唔太好酒,所以無飲酒... ...
 
哩間餐廳既服務、食物質素都唔錯
除咗... 我食果個牛 = ="
 


 
好味道既餐前小食
唔會太鹹亦唔會太"un"
 


3款唔同既芥末
3款都好味,DAY 1既時候我地都買咗啲香港無既味道
 
奇怪香港點解咁少款式 ? ?
 



生牛肉他他
無懈可擊 !  !  !  !  !
同香料配合得天衣無縫,食完一口想再食一口
YumYum :P
 



午餐過後,途經LC專門店,可惜太貴啦,而且無特別嘢想買,巡一巡就離開 ~  ~  ~
 
行多2-3分鐘就見到"佢"啦 !  !  !  !  !
 


右手係LES DEUX MAGOTS
 



左手係CAFE DE FLORE
 



結果... ...
 
我地選擇右手 ^.^
 
雖然我地坐室外(其實係有玻璃圍住),不過靠牆果排椅底有暖氣,所以好溫暖 ~  ~  ~
 



我飲朱古力,老友Queen飲咖啡
 




法國人都好鍾意咖啡配朱古力
粒朱古力好好味呀 ~  ~  ~
 



我既熱朱古力
一口、兩口,一杯半杯唔錯
但係個份量有兩杯,太多太漏 ~  ~  ~
 



抖足精神,出發去下一站
 
Metro 12:SEVRES BABYLONE 坐兩個站到SOLFERINO行去
Musee d'Orsay
當然亦可以坐RER直接去Musee d'Orsay
 
MUSEUM PASS可使用
 



同老友Queen分道揚鑣,各自睇自己鍾意既藝術品 ~  ~  ~
 

 

好鍾意哩幅畫
 



可惜預既時間唔多,唔可以慢慢行或者去飲杯咖啡,下之啦. 啦.. 啦...




又係雨紛紛
巴黎既天氣就係咁 ~  ~  ~
 


由Musee d'Orsay行落碼頭就可以坐船
我地選擇BATOBUS
 
因為我地買咗Navigo,買船票出示Navigo係有discount
 


 
 BATOBUS 只係坐船遊塞納河,無提供任何餐飲
 
當然有其他提供餐飲既船公司,網上預訂都有discount
 



雨中既可人兒,真係好靚呀 ~  ~  ~  ~  ~
 




最後喺附近搵咗間餐廳晚膳
 



之前無提到,我地浴室漏水落樓下間屋,樓下位宅男通知我地,我地屋主好好,第二日就幫我地處理 ^.^
 



***************************************************
 
下期預告:非凡‧爾賽

沒有留言:

張貼留言