2013年9月4日 星期三

遊~20130127東京東北(Day 2)

DAY 2.米沢-->銀山溫泉-->上山
 




瞓醒打開窗簾見到一片雪景,真係好靚好靚!!!
準備離開,向我夢寐以求既地方進發~~  上車前記得買定米沢牛便當,其實車站入面有便當賣,不過我選擇咗車站對面既新杵屋,不得不讚個甜蛋,好味







終於到咗大石田站啦,仲有45分鐘我就可以親眼見到"湯婆婆既湯屋"










(照片來自官網)

到咗銀山溫泉啦,好感動~~
不過可惜今次唔可以入住哩度既溫泉旅館 (因為之前訂酒店已發現不接受一人入住,膽粗粗email俾瀧見館,職員以無房為由禮貌地拒絕咗我)
好啦,咁又有理由下次再嚟,hehe~~
咁今次就"日歸入浴"啦,爽YY



"湯婆婆既湯屋" - 能登屋,終於係我眼前啦,細雪中既銀山真係靚到不得了(原諒我影相技術差)




仲有阿信的故事既小介子







食飽飽又去浸足浴,大滿足!!!  係時候要離開啦(依依不捨ing)







(照片來自官網)

離開銀山溫泉,到達上山,今晚入住葉翠亭,房入面有私人風呂同足浴,爽YY~~  而且職員亦都好細心,食物都唔錯,哩間溫泉酒店值得推介~~


 

沒有留言:

張貼留言