2013年9月4日 星期三

遊~20130127東京東北(Day 3下)

DAY 3.上山-->山寺-->乳頭溫泉(秋田縣)






到達仙台站轉車,當然不能放過牛舌便當,哩個便當一拉黃線就會發熱,暖LOVE LOVE




經過咗好似夢幻一樣既雪景,係田沢湖站買車票轉巴士


經過23個站~45分鐘,終於  終於  終於到咗啦 ! ! !




好多人會選擇鶴之湯,不過我今次選擇咗妙乃湯




小小既溫泉旅館,職員幫我辦完手續就帶我上房,哩度每間房都以花草為名,我住既係二輪草,職員細心幫我沖茶、介紹旅館、安排私人風呂就離開
二話不說我就攞起相機影影影,入住前我無諗過間房係咁別緻




細個睇叮噹先會有既枱椅,卡娃E~~






晚餐前去浸溫泉先,妙乃湯既露天混浴:金之湯、銀之湯
真係好舒服呀,爽YY指數爆燈~~








食物亦都好美味,Yummy~~





晚餐期間職員已經舖好床舖啦,不過無咁早休息,因為今晚要去浸私人風呂(依家係每組可享用半小時)

沒有留言:

張貼留言