2013年9月5日 星期四

老友又聚頭~G. Gallery

G. Gallery

為慶祝8月之星JoJo生日又有飯聚啦~~
今次選擇既餐廳藏身工廠,近幾年好多舖頭都搬上工廈,有時去工廈尋寶反而仲有收獲




餐廳位處荔枝角,同一樓層402室405室都係同一間餐廳,不過裝潢有啲唔同,而我地今日去既係405室
一開始就對職員既服務有少少不滿,我地bk咗8點,不過我早咗啲到,到達時未有位咁都正常,但職員竟然叫我企係門口近走廊位置等



8點都未有位,過咗8點職員先"CC然"安排我地入座





好,試下啲食物
個薄餅唔錯




開支白酒熱熱身,CHEERS~~



蟹丸丸,夠晒熱又夠香,好味~~



牛面脥,敗筆
完全唔夠淋唔夠滑,唉~~




羊扒,好味低讚 ! ! !
真係做到半生熟,Goooooooood




西班牙海鮮飯拌鴨腿
只屬一搬,老實講我覺得我自己整既好啲^.^




海鮮併盤,ok





牛肩肉<--希望我無記錯
好好食,牛味好濃但又唔腥,夠滑夠淋好彈牙,讚 ! ! !





白酒到紅酒
紅酒到白酒





期間職員既服務都係一搬,據老友QQ講,402室既服務好啲
不過總括黎講啲食物唔錯,都可以再試


Happy BBBBBBBBBBBBBBday to 老友JoJo
希望你keep 住sexy,天天happy~~

G。Gallery
荔枝角長沙灣道883號億行工業中心402/405室

爽YY指數:3星

沒有留言:

張貼留言