2013年9月4日 星期三

遊~20130127東京東北(Day 4)

DAY 4.乳頭溫泉-->角館-->鐮先溫泉





晨早起床浸溫泉,第一張就係私人風呂,其實同露天混浴係一板之隔
妙乃湯分四種房:無景無廁、無景有廁、有景無廁、有景有廁,去溫泉途經既廁所都好乾淨






早餐既地方同晚餐係唔同,由兩位女士服務全旅館既客人,但完全唔會手忙腳亂





休休閒閒享受完美味既早餐,時間尚早,先去附近影相




右手轉彎就係另一間秘湯~大釜溫泉,係由學校改建而成


秘湯中既黑湯冬天係唔開放





妙乃湯真係有一種休閒中不失高雅既感覺,每件擺設、房間佈置都好精緻
好啦,有車啦,我會再返嚟嫁~~


去鶴之湯上車既地方,下次





回到田沢湖站,下一站:角館









最適合去角館係櫻花盛放既季節,今次去角館只係順路同試下比內地雞<---根本係為食,keke~~






離開秋田縣,到達白石藏王再轉的士去鐮先溫泉~最上屋
小插曲:坐的士既時候我就諗,點解我會突然間咁大膽,去一個無blogger介紹既溫泉區,去到間溫泉旅館都幾大,但係住客好似唔係好多,而且我間房無廁所,越諗越驚 ! ! !
唔好理,食飽就快快去浸溫泉~~
天呀,個溫泉係咪有鎮定劑,雖然係一個小小既溫泉,但係浸完成個人舒服晒,個心好平靜,唔通就係哩個原因而得到秘湯協會既燈籠 ? ?

2 則留言:

  1. 你係咪都係copy & paste??因為我有時咁做d字型會好怪..你怕唔怕呀???

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~~
      我都係copy&paste, 暫時無事, 唔怕

      刪除